BRANDING
Brand, který vytváří PIXÒ je soubor vizuálních standardů, který plně v souladu s marketingovými plány a strategiemi firem buduje a posiluje jejich značku (identitu). Prvořadým záměrem a cílem je výrazně zvýšit zájem a loajalitu zákazníků k firmě a k tomu, co nabízí, ať už se jedná o služby nebo výrobky. Z dlouhodobé historie je známo, že investice do vlastního funkčního brandu nikdy nebyly šlápnutím do tmy a společnosti velmi dobře vědí, jak důležitým článkem je branding při naplňování jejich podnikatelských záměrů.
Ať s tvůrčí podporou nebo bez, každý nějaký brand má. Je otázkou, zda je na dobré a profesionální úrovni (pouhé logo a firemní barva nestačí) a obsahuje správné propojení s marketingovou strategií a všemi prvky, které dohromady generují posílení firmy jako celku, dokáží ji odlišit od konkurence, přivádí nové zákazníky a upevňují loajalitu a věrnost těch stávajících. Kvalitní brand vyzdvihuje obraz značky navenek i dovnitř ke svému statutu a zaměstnancům, vštěpuje její nezaměnitelný otisk do paměti zákazníků nebo klientů, posiluje také její relevanci a vážnost při komunikaci s úřady, správními orgány, dodavateli a veřejností.
VAŠE PRVNÍ KROKYk úspěšné značce
Jste připraveni ?
Zavolejte nebo napište a sdělte Vaše základní požadavky. Obratem odpovíme a společně dohodneme první schůzku.
Konzultační část
Osobně nebo on-line zahájíme konzultace, ve kterých projednáme možnosti spolupráce, konkretizujeme Vaše požadavky a naše možnosti.
Výborně, máte nového partnera
Získáme-li Vaši důvěru, po uzavření smlouvy můžeme zahájit práce na potřebných analýzách a screeningu dat - podkladů pro návrh Vašeho nového brandu.
Máme zelenou ?
Zpracujeme a předložíme Vám kompletní návrh projektu a Vy budete před rozhodnutím, zda splňuje Vaše očekávání. Dáte-li nám zelenou, doplníme smlouvu o detaily a harmonogram realizací. Tím Vaše první kroky končí a dále je vše převážně na nás.

LOGOMANUÁLY V PRAXI
O tom, jak jsou logomanuály potřebné by se dalo napsat hodně odstavců. Obzvlášť větší značky, známé identity, státní instituce a úřady považují standardizaci vizuálu za nezbytnou. S dynamicky rostoucím odvětvím reklamy a kampaní se ale bez kvalitního logomanuálu již neobejde nikdo, kdo reklamu využívá a myslí to se svou značkou na trhu vážně.
Soubory standardů jsou srozumitelně zpracovány a každý grafik nebo produkce má jasno, jak s nimi nakládat. Navíc jim šetří čas při tvorbě grafiky, typování barev, fontů, propozic a všech grafických prvků, které již logomanuál nabízí zpracované. Výsledky realizací reklam jsou proto ucelené, perfektní, vyzdvihující značku a zákazník nebo klient Vás okamžitě identifikuje např. podle pouhého znaku nebo sloganu. Po té ochotněji a rád načítá nabízený obsah, což je určitě cílem realizovaného projektu.

KOORDINOVANÉ POSTUPY
Screening a sběr potřebných dat není žádný otravný audit, není třeba se obávat složitosti a časové náročnosti. Pracujeme flexibilně a s ohledem k Vašim možnostem. Respektujeme Váš pracovní rozvrh i soukromí. Vaše součinnost je samozřejmě nezbytná, jelikož pouze Vy samotní nám můžete poskytnout relevantní data a specifikovat Vaše požadavky a očekávání. Prvotní předsmluvní konzultace a plánování jsou zcela bezplatné.
Provedeme analýzu Vaší historie, firemní kultury, pozicioningu, dosavadních aktivit a podnikatelského záměru. Podrobně se seznámíme s portfoliem Vašich služeb a výrobků (včetně designů a obalů), logistikou, cílovou skupinou zákazníků, jejich demografickými a společenskými okruhy. Ve spolupráci s Vaším marketingovým specialistou detailně zmapujeme Váš marketing a jeho nástroje, dosavadní i plánované kampaně.
Vytvoříme projektový návrh kompletního vizuálu a doporučeného copywritu, sloganů, loga (logomanuálu) a použití nového brandu v konkrétních případech realizací a reklam. Jakmile návrh doladíme a Vy jej schválíte, můžeme se pustit do práce.
Realizace samotná je u komplexních projektů koordinována smluvním vztahem, který mimo dohodnutých podmínek zahrnuje harmonogram prací, korektur a detailů, které zajišťují její bezproblémový a úspěšný průběh.

VERZE PRO VIRTUÁLNÍ PROSTOR
V přípravě a realizaci Vašeho brandu rovněž tvoříme verze pro webovou grafiku (webdesign), audio a video, sociální sítě, virtuální a mediální prostor všeobecně. Základy těchto designových, datových a technických specifikací jsou rovněž zpevněny balíčkem standardů a výsledky při použití v kampaních jsou skvělé.

BRANDING
Brand, který vytváří PIXÒ je soubor vizuálních standardů, který plně v souladu s marketingovými plány a strategiemi firem buduje a posiluje jejich značku (identitu). Prvořadým záměrem a cílem je výrazně zvýšit zájem a loajalitu zákazníků k firmě a k tomu, co nabízí, ať už se jedná o služby nebo výrobky. Z dlouhodobé historie je známo, že investice do vlastního funkčního brandu nikdy nebyly šlápnutím do tmy a společnosti velmi dobře vědí, jak důležitým článkem je branding při naplňování jejich podnikatelských záměrů.
Ať s tvůrčí podporou nebo bez, každý nějaký brand má. Je otázkou, zda je na dobré a profesionální úrovni (pouhé logo a firemní barva nestačí) a obsahuje správné propojení s marketingovou strategií a všemi prvky, které dohromady generují posílení firmy jako celku, dokáží ji odlišit od konkurence, přivádí nové zákazníky a upevňují loajalitu a věrnost těch stávajících. Kvalitní brand vyzdvihuje obraz značky navenek i dovnitř ke svému statutu a zaměstnancům, vštěpuje její nezaměnitelný otisk do paměti zákazníků nebo klientů, posiluje také její relevanci a vážnost při komunikaci s úřady, správními orgány, dodavateli a veřejností.
VAŠE PRVNÍ KROKYk úspěšné značce
Jste připraveni ?
Zavolejte nebo napište a sdělte Vaše základní požadavky. Obratem odpovíme a společně dohodneme první schůzku.
Konzultační část
Osobně nebo on-line zahájíme konzultace, ve kterých projednáme možnosti spolupráce, konkretizujeme Vaše požadavky a naše možnosti.
Výborně, máte nového partnera
Získáme-li Vaši důvěru, po uzavření smlouvy můžeme zahájit práce na potřebných analýzách a screeningu dat - podkladů pro návrh Vašeho nového brandu.
Máme zelenou ?
Zpracujeme a předložíme Vám kompletní návrh projektu a Vy budete před rozhodnutím, zda splňuje Vaše očekávání. Dáte-li nám zelenou, doplníme smlouvu o detaily a harmonogram realizací. Tím Vaše první kroky končí a dále je vše převážně na nás.
LOGOMANUÁLY V PRAXI
O tom, jak jsou logomanuály potřebné by se dalo napsat hodně odstavců. Obzvlášť větší značky, známé identity, státní instituce a úřady považují standardizaci vizuálu za nezbytnou. S dynamicky rostoucím odvětvím reklamy a kampaní se ale bez kvalitního logomanuálu již neobejde nikdo, kdo reklamu využívá a myslí to se svou značkou na trhu vážně.
Soubory standardů jsou srozumitelně zpracovány a každý grafik nebo produkce má jasno, jak s nimi nakládat. Navíc jim šetří čas při tvorbě grafiky, typování barev, fontů, propozic a všech grafických prvků, které již logomanuál nabízí zpracované. Výsledky realizací reklam jsou proto ucelené, perfektní, vyzdvihující značku a zákazník nebo klient Vás okamžitě identifikuje např. podle pouhého znaku nebo sloganu. Po té ochotněji a rád načítá nabízený obsah, což je určitě cílem realizovaného projektu.
KOORDINOVANÉ POSTUPY
Screening a sběr potřebných dat není žádný otravný audit, není třeba se obávat složitosti a časové náročnosti. Pracujeme flexibilně a s ohledem k Vašim možnostem. Respektujeme Váš pracovní rozvrh i soukromí. Vaše součinnost je samozřejmě nezbytná, jelikož pouze Vy samotní nám můžete poskytnout relevantní data a specifikovat Vaše požadavky a očekávání. Prvotní předsmluvní konzultace a plánování jsou zcela bezplatné.
Provedeme analýzu Vaší historie, firemní kultury, pozicioningu, dosavadních aktivit a podnikatelského záměru. Podrobně se seznámíme s portfoliem Vašich služeb a výrobků (včetně designů a obalů), logistikou, cílovou skupinou zákazníků, jejich demografickými a společenskými okruhy. Ve spolupráci s Vaším marketingovým specialistou detailně zmapujeme Váš marketing a jeho nástroje, dosavadní i plánované kampaně.
Vytvoříme projektový návrh kompletního vizuálu a doporučeného copywritu, sloganů, loga (logomanuálu) a použití nového brandu v konkrétních případech realizací a reklam. Jakmile návrh doladíme a Vy jej schválíte, můžeme se pustit do práce.
Realizace samotná je u komplexních projektů koordinována smluvním vztahem, který mimo dohodnutých podmínek zahrnuje harmonogram prací, korektur a detailů, které zajišťují její bezproblémový a úspěšný průběh.
VERZE PRO VIRTUÁLNÍ PROSTOR
V přípravě a realizaci Vašeho brandu rovněž tvoříme verze pro webovou grafiku (webdesign), audio a video, sociální sítě, virtuální a mediální prostor všeobecně. Základy těchto designových, datových a technických specifikací jsou rovněž zpevněny balíčkem standardů a výsledky při použití v kampaních jsou skvělé.